CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 16, 2011

OK HARI NI AKU NAK BERCERITA TENTANG IMPIAN AKU..

semua org impian die mesti nk jd kayakn..hah sma la gak mcm aku..hahahahaahah..
sapa la yang xnak kayakn..tapi semua toe xmudah mcm yang kita sangkakn..so belajar rajin2,dpt keja besar n bole jd kaya..tp bukn 2 yang aku nk citakn arie nie..ari nie aq nk cita tentg impian aku untuk kebeberapa tmpt yang aku tingin sngt nak pegi..

TEMPAT YANG PALING AKU NAK PEGI IALAH DISNEYLAND..



disneyland wait 4 me..satu ari nanti akanku jejakkn kaki kesana walo dgn apa cara sekali pon..


kalo la kita da castle yang mcm nie..indahnya dunia..
hahahahaahahahaa...(angan2 aja..)


nie lah DISNEYLAND aku..
ngeeee...



wah bestkn kalo pegi kart cnie..sukee nyaa...


kalo dpt jmpa dgn mickey mouse,minnie mouse n yang len2 kn..comey sngt2 an..


hah 2 baru yang pertama..yang kedua pulak ialah...

AKU NAK KE PARIS COZ NAK NGOK MENARA EIFFEL TOWER..


wah romantiknya la kn..tambah bila dok dgn yang tersyg plak lg r romantik..


cantikkn kamu semua..so sesape yang da angan2 nak pegi ke paris 2,buat2 la smpn duit..
menabung dr skunx..hohohohhohohoho..
hope da org nk bwk aq g tempat nie..

SO SETAKAT NIE JA IMPIAN AKU DULU..LEN KALI KALO DA YANG BARU AKU CITA KART KORANG LAGI ER..
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAA..JIRAN AKU NAMA LEBAI,BAI BAI SUMA..



0 comments:

love