CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 14, 2011

award ???

emm mesti korang tertanya2kan award pa lah yg aku dpt .. haha sebenarnya xda la apa sangatkan,tp coz disebabkan my yuyunk yg bg so sangat bermknalah bg sy..hehe ..


award nie cik fizah yg bg oo .. 
tq yer yuyunk hehe .. sukeee ..

link semula pada awak cik fizah <done>

7 perkara yang depa swoh cita sal diri saya ni.<done>

1. emm saya nie xda la sepesel sngt,xcntk,hodoh,but sweet .. haha (sori terpasan)
2. suke touching nan bf,mjok,gedikss,n sngt sengal bengal.. haha ..
3. suke mkan sngt2..xda keja mst mkn n mkn .. 
4. suke ckp t*** dgn adik badik .. haha ..
5. sayang my family ketat2 
6. suke patong garfield .. suke sngt2 .. 
7. saya sayang awak en.bie .. always .. ever after .. :P 

sekarang giliran saya nk bg award nie pada : 




0 comments:

love